به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد صادقی پور روز یکشنبه در راهپیمایی 13 آبان که همزمان با سراسر کشور در طارم برگزار شد با تقدیر از حضور پرشور و با تعصب مردم، مسئولان و دانش آموزان و دانشجویان شهرستان در این صحنه، خاطر نشان کرد: حضور مردم در این برهه از زمان و در این شرایط حساس، رادمردی، پایمردی، مقاومت و لبیک به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را نشان داد که زبان از توصیف آن قاصر است.
صادقی پور حضور مسئولان ارشد شهرستان و اعضای شورای تامین در این راهپیمایی را مایۀ دلگرمی مردم دانست و افزود: همه با این حضور نشان دادند که هرچه دشمن ظالم تر شود، فهم ملت نسبت به اوضاع افزایش یافته و دشمن شناسی آنان قوی تر می شود.
خطیب جمعه شهرستان طارم با اشاره به خصوصیات شیطان درقرآن کریم، استکبار و غرور را یکی از صفات اصلی شیطان برشمرد و خاطرنشان کرد: در برخی موارد این خصوصیت منفی و زشت می تواند در انسان و حتی برخی دولت ها نیز نمود پیدا کند.
وی یادآور شد: در طول تاریخ و در سالهای دور انسانهایی مثل نمرود، فرعون و در سالهای اخیر نیز حاکمانی چون صدام، قذافی و شاه طاغوتی قبل از انقلاب دچار این خصوصیت بد شیطانی بودند که در نهایت ظلم و استکبار آنان دوامی نیاورد و به بدترین شکل ممکن از بین رفتند.
امام جمعه طارم، آمریکا را یکی از دولتهایی دانست که صفات شیطانی در آن نمود دارد و عنوان کرد: در بین تمام دولت های دنیا، این دولت آمریکای جنایتکار است که صفت شیطانی استکبار و تکبر را به همراه خود دارد و دوست دارد که همۀ دولت ها فرمانبر و زیر سلطۀ او باشند.
حجت الاسلام صادقی پور، عزت و سربلندی کشورها را در استقلال آنان توصیف کرد و افزود: در حال حاضر تنها کشور و دولت دنیا که در مقابل آمریکا سرتعظیم فرود نیاورده و بله قربان گوی آنان نیست جمهوری اسلامی ایران است و در تمام تصمیم گیری های داخلی و بین المللی خود مستقل از آمریکا عمل می کند و 40 سال است که آمریکای جنایتکار شاهد موفقیت ایران در تمام زمینه هاست و در این بین به اهداف خود در براندازی این نظام مقدس نرسیده است.
حجت الاسلام صادقی پور، دشمنی های آمریکای جنایتکار در حق جمهوری اسلامی ایران را بی شمار عنوان و تصریح کرد: اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران که همچنان نیز ادامه دارد، نمونه هایی از دشمنی های بارز و آشکار آمریکای جنایتکار با ملت بزرگ ایران است و به یقین روزی فرا خواهد رسید که این دولت جنایتکار شکست خود در دنیا را شاهد خواهد بود.
خطیب جمعه شهرستان طارم در پایان روز 13 آبان را روزی بزرگ در تاریخ ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: اتفاق روز 13 آبان به مردم جهان نشان داد که دیوار ستم شکستنی است و شکست برای ملت عاشورایی و اربعینی مردم ایران معنی ندارد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.