به گزارش ایرنا، سعید اوحدی روز یکشنبه در مراسم 13 آبان در زنجان افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، نقطه عطفی برای ملت و انقلاب اسلامی ایران بود.
رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران گفت: این روز در واقع روز شکست هیمنه و بزرگی دولت مستکبر آمریکا است و باید همه نسل های بعد از انقلاب بدانند که این شجره طیبه فراز و نشیب های عجیب و بزرگی را پشت سر نهاده تا به اینجا رسیده است.
اوحدی تصریح کرد: باید بدانیم و یادآوری کنیم که انقلاب اسلامی در سخت ترین شرایط به ثمر رسیده و ریشه آن با خون هزاران شهید قبل و بعد از انقلاب آبیاری و تنومند شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران افزود: انقلاب اسلامی طی این چهار دهه فتنه های بزرگ و کوچک متفاوتی را پشت سرگذاشته و همه این موفقیت ها را مرهون تدابیر رهبری و همراهی مردم هوشمند ایران هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی و دستاوردهای بزرگ این انقلاب، ایران عزیر از هر روز دیگر با عزت و عظمت است و در سطح جهان در حوزه های مختلف به خوبی می درخشد.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 13 آبان امسال زنجان با حضور مسئولان استان، مردم، اصناف و سایر اقشار مختلف برگزار و در انتهای مراسم قطعنامه محکومیت جنایات آمریکا و دولت های استعماری قرائت شد.
13 آبان یادآور سه واقعه بزرگ تاریخی در ایران بوده و دست پلید استکبار جهانی در این رخدادها، مشهود است.
13 آبان سال 43 روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، 13 آبان 57 روز شهادت دانش آموزان بی گناه درمقابل دانشگاه تهران از سوی رژیم منحوس پهلوی و 13 آبان 58 روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، به عنوان سه واقعه تاریخی در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تاثیر ویژه داشت.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.