به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مردم از لحظات ابتدایی این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر مستکبر حضور پرشور و حماسی در این صحنه را به نمایش گذاشتند.
مردم زنجان با شرکت در این آیین، به یاوه سرایی ها، تحریم های ظالمانه، بدعهدی ها و توهین های آمریکا در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پاسخ دادند.
اقدامات خصمانه دولت آمریکا و جنایت های مستکبران علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی، مردم مختلف جهان از جمله ملت مسلمان یمن، بحرین، سوریه و میانمار از سوی مردم حاضر در این راهپیمایی محکوم می شود.
در پایان این مراسم باشکوه راهپیمایان با قرائت قطعنامه ای ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی، بر پایبندی خود به ارزش های نظام اسلامی تاکید خواهند کرد.
قبل از شروع راهپیمایی نیز زنگ استکبار ستیزی ساعت 8 صبح در دبیرستان دخترانه ولیعصر (عج) شهر زنجان واقع در میدان 15 خرداد، نواخته شد.
به گزارش ایرنا، 13 آبان یادآور سه واقعه بزرگ تاریخی در ایران بوده و دست پلید استکبار جهانی در این رخدادها، مشهود است.
13 آبان سال 43 روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، 13 آبان 57 روز شهادت دانش آموزان بی گناه درمقابل دانشگاه تهران از سوی رژیم منحوس پهلوی و 13 آبان 58 روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، به عنوان سه واقعه تاریخی در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تاثیر ویژه داشت.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.