هدایت صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس 408 اشتغال پایدار، از محل تسهیلات بانکی و 330شغل نیز از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان طی هفت ماهه اول امسال ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: برنامه های حوزه اشتغال این نهاد در سال جاری هدفمند و برنامه محور است و داشتن بانک اطلاعاتی از مستعدین اشتغال، ایجاد طرح های نو و خلاقانه و طرح های دانش بنیان از برنامه های مهم حوزه اشتغال این نهاد تا پایان امسال است.
این مسئول ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار و رسیدن به خودکفایی و توانمندی جامعه هدف از اهداف مهم کمیته امداد و راهبرد اصلی این نهاد توانمندی خانواده ها از طریق ایجاد فرصت های شغلی است.
وی بیان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی و در صورت انجام روال عادی کار، دشمن به اهداف شوم خود که کوچک کردن سفره اقشار آسیب پذیر است می رسد و بهترین راه مبارزه با استکبار همت و تلاش بیشتر، تقرب به خدا و خدمت به مردم است.
صفری راه برون رفت از مکشلات کنونی را همدلی، انسجام و وحدت است و در این ارتباط مدیریت ها باید بیش از گذشته حساس تر و ویژه تر باشد.
به گفته این مسئول، اولین گام در مدیریت ویژه حرکت جهادی و روحیه بسیجی داشتن و تقویت روابط بین بخشی است.
وی خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس نیازهای گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت ارائه می‌شود و در این میان توجه به رفع نیازهای مددجویان تحت حمایت و هدایت آنها به سمت توانمندسازی از اولویت‌های مهم کاری این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 34 هزار و 249 نفر تحت حمایت کمیته امداد در استان هستند، که درمجموع 4.1 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.