به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 و روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز اشاره کرد و افزود: به توصیه امام خمینی (ره) هیچوقت نباید سلاح مبارزه با دشمن را زمین گذاشت چرا که آنها هیچوقت نخوابیده اند و ضربه خود را وارد می کند.
وی ادامه داد: آمریکا از 28 مرداد سال 1332 تا به امروز همیشه نسبت به ملت ایران دشمنی اش را ابراز کرده و این دشمنی از جانب همه دولت ها و روسای جمهوری آمریکا بوده و منحصر به حزب خاصی نیست.
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: ترامپ طرحی داشت که بر اساس آن تحریم های آمریکا علیه ایران را در 13 آبان بیشتر کند و صدور نفت ایران را به صفر برساند در حالی که بر خلاف تصور ترامپ امروز ایران 2 میلیون بسکه نفت صادر می کند و هرگز صدور نفت کشور به صفر نخواهد رسید.
امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه ملت ایران درس آموز مکتب سیدالشهدا است، خاطرنشان کرد: یکی از نشانه های این امر حماسه پیاده روی اربعین است به طوری که امسال نبز با وجود مشکلات بالغ بر 2 میلیون نفر از کشورمان عازم زیارت شدند.
وی با قدردانی از دولت و ملت عراق به واسطه اسقبال خوبشان از زایران اربعین، گفت: اربعین عزت برای مکتب اهل بیت است و هویت و عظمت شیعه را به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: اربعین درسی برای صلح عمومی در جهان است چرا که در آن از ملت های مختلف زیر پرچم واحد حسینی قرار می گیرند.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.