مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تکمیل ساخت و ساز کارگاه‌های ناحیه کارگاهی ظریفان زنجان جزو اولویت های این شرکت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج احمدی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی از جمله آب، برق و گاز تامین و همه معابر آن بازگشایی و زیرسازی شده است.

احمدی، افزود : با توجه به اینکه ساخت واحدهای کارگاهی نیز به صورت EPC به پیمانکار واگذار شده بود و با توجه به نوسانات اخیر قیمت‌ها، متاسفانه پیمانکار با قیمت ارایه شده نمی توانست به کار خود ادامه دهد ولی هم اکنون با مذاکراتی که صورت گرفته و نرخ تعدیلی که به پیمانکاران ابلاغ شده است؛ به زودی ساخت این پروژه توسط پیمانکار یا وگذاری آن به صورت زمین خام به متقاضیان تعیین تکلیف می شود.

وی، تاکید کرد: در صورت واگذاری زمین خام به متقاضیان، قطعا ساخت سازها به صورت نقشه تیپ اجرا خواهد شد و شرکت بر نحوه ساخت و سازها نظارت خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به راه دسترسی این ناحیه کارگاهی از سمت آزادراه نیز گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و با عنایت به اینکه مرکز خدمات رفاهی در داخل این ناحیه کارگاهی در نظر گرفته شده است؛ بنابراین مشکل راه دسترسی این ناحیه از سمت آزادراه مرتفع شده است.

احمدی، همچنین در خصوص ناحیه کارگاهی نیکان نیز گفت: درحال تملک زمین این ناحیه کارگاهی در جنب عوارضی آزادراه زنجان-تبریز می باشیم و خوشبختانه با مساعدت دستگاه‌های ذیربط، روند این کار تسریع شده است.

به گفته احمدی، ظرف هفته آینده پیشنهادهای ارایه شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت شهرکهای صنعتی استان در جلسه ای با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان بررسی و نسبت به چگونگی تکمیل و نحوه واگذاری این ناحیه کارگاهی تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است ناحیه کارگاهی ظریفان با مساحت3/2 هکتار در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان-تهران واقع شده و ساخت 103 واحد به صورت نمایشگاهی-کارگاهی به همراه مرکز خدمات رفاهی، نمازخانه و استراحتگاه پیش بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.