دکتر پرویز قزلباش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال های گذشته و با افتتاح بیمارستانهای خدابنده و الغدیر ابهر با 240 تخت خدمات رسانی به گروههای هدف و دیگر مراجعه کنندگان در مقایسه با سال های گذشته به مراتب افزایش یافته است.
این مسئول اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم طرح تحول سلامت ایجاد و راه اندازی کلینک های ویژه برا ی خدمات سرپایی بود که این مهم درسطح استان روند روبه رشدی داشته است.
وی بیان کرد: طی پنج سال گذشته سهم بخش دولتی ازارائه خدمات سرپایی به مردم این استان 20 درصد بود که گسترش کلینیک های ویژه اکنون این سهم به بالای 50 درصد رسیده است.
این مسئول ادامه داد: برای تحقق این امر مهم دانشگاههای علوم پزشکی فضاهایی را برای خدمات رسانی مطلوب به گروههای هدف اجاره و سپس فضای ملکی را در اختیار قرار دادند.
وی یادآوری کرد: هم اکنون بزرگ ترین کلینیک ویژه سطح کشور در زنجان در محل سابق بیمارستان شفیعه که ابتدا درمانگاه خیر ساز بود در زمان حاضر ماهانه 15 الی 20 هزار نفر خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این کلینیک ویژه در یافت مرکزی شهر واقع شده، شمار مراجعان کنندگان بیش از گذشته افزایش دارد.
به گفته وی، کلینیک ویژه خرمدره نیز طی 2 ماهه گذشته افتتاح شد که خدمات رسانی بهینه ای را به گروههای هدف ارائه می کند و از طرفی کلینیک ویژه ابهر نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با افتتاح آن خدمات رسانی بهینه ای ایجاد خواهد شد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.