حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیاده روی و اجتماع میلیون ها زائر عاشق در اربعین حسینی نشان از دلدادگی بی حد و حصر به ائمه اطهار (ع) به ویژه ابا عبدالله حسین(ع) است.
وی اظهار داشت: این اجتماع باشکوه و وصف ناشدنی اربعین در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگری جلوه گری می کند که دنیای مادی، پوچ گرایی و بدون هویت معنوی این مهم را انکار می کنند.
حجت الاسلام شیرمحمدی افزود: این در حالی است جریان های قدرت زر و زور می خواهند این جریان شگرف را که بر گرفته از هدایت های ائمه معصومین و لطف پروگار باریتعالی است کمرنگ نشان دهند.
وی اضافه کرد: با نگاهی به اجتماع پرشکوه اربعین حسینی می توان دریافت که نه تنها شیعیان و اهل سنت در عزاداری امام حسین خود را به خاک کربلای معلی رسانده اند بلکه پیروان دیگر مکاتب و ادیان الهی همچون مسیحیت را نیز عاشق و مجذوب شده اند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و این همایش میلیونی زائران عاشق در کربلا بیش از گذشته در جهان طنین انداز شده و این رخداد غیر قابل وصف لرزه بر تن دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و همدستانش افکنده است.
وی خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین و حضور میلیون ها زائر از اقصی نقاط جهان موجب وحدت و تقویت جهان اسلام است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.