سیدولی موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به رایزنی صورت گرفته و تصمیم اتخاذ شده، امسال تیم بانوان زنجان به صورت آزمایشی در این سری از رقابت های لیگ برتر شرکت خواهد داشت اما برای کسب موفقیت، نیازمند حامی مالی است.
وی اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران با حضور هشت تیم و از آذر امسال آغاز خواهد شد و تیم ها تا 20 آبان فرصت ثبت نام دارند.
موسوی با بیان اینکه ثبت نام و حضور تیم اسکواش زنجان در این دوره از رقابت های لیگ قطعی است، افزود: مسابقات لیگ برتر اسکواش باشگاه های ایران در سه مرحله برگزار می شود که هیات زنجان نیز خواستار میزبانی است.
رئیس هیات اسکواش استان زنجان، گفت: هر تیم در قالب 6 ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست در این پیکارها حضور خواهد یافت و ترکیب تیم اسکواش بانوان زنجان نیز هنوز مشخص نشده است.
موسوی، یادآور شد: پارسال تیم اسکواش بانوان زنجان توانست در رقابت های لیگ دسته یک کشور عنوان دوم را کسب و به لیگ برتر صعود کند و در بخش مردان نیز با به دست آوردن رتبه سوم موفق شد جایگاه خود در لیگ دسته یک را حفظ کند.
وی با بیان اسکواش زنجان برای حضور توانمند در مسابقات، نیازمند حمایت مالی است، تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات، احتمال اینکه تیم اسکواش مردان در لیگ دسته یک حضور پیدا نکند وجود دارد.
موسوی خاطرنشان کرد: تیم اسکواش بانوان زنجان به خاطر نبود حامی مالی نمی تواند از بازیکنان ملی پوش سایر استان ها بهره بگیرد و به همین دلیل بر خلاف سایر تیم های شرکت کننده، با بازیکنان خود پای در میدان رقابت ها خواهد گذاشت.
به گزارش ایرنا، اسکواش زنجان از وجود سه کورت غیراستاندارد بهره مند بود که 2 باب از کورت ها با تامین هزینه، استاندارد سازی شد.
در زمان حاضر 62 ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان فعال هستند که زیر نظر 6 مربی (سه زن و سه مرد) آموزش دیده و تمرین می کنند.
در حال حاضر این رشته ورزشی فقط در شهرستان زنجان فعال است و در دیگر شهرستان های این استان نیز در صورت تامین کورت و اعلام آمادگی، راه اندازی خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.