سیدولی موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از 22 آبان جاری به مدت چهار روز در آکادمی اسکواش این استان واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان برپا می شود.
وی اظهار داشت: اردوی مستعدین اسکواش دختران در زنجان با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور راهیابی به تیم ملی برگزار خواهد شد.
موسوی با بیان اینکه قریب 30 ورزشکار از سراسر ایران در این اردو حضور خواهند یافت، افزود: سامیه حسنی ورزشکار زنجانی در این اردو حضور خواهد داشت.
رئیس هیات اسکواش استان زنجان گفت: اسکواش زنجان از وجود سه کورت غیراستاندارد بهره مند بود که 2 باب از این کورت ها با تامین هزینه، استاندارد سازی شد.
موسوی افزود: در زمان حاضر 62 ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان فعال هستند که زیر نظر 6 مربی (سه زن و سه مرد) آموزش دیده و تمرین می کنند.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر اسکواش در شهرستان زنجان فعال است و در دیگر شهرستان های این استان نیز در صورت تامین کورت و اعلام آمادگی، راه اندازی خواهد شد.
رئیس هیات اسکواش استان زنجان گفت: هیات برای راه اندازی این رشته ورزشی در دیگر شهرستانهای استان زنجان، رایزنی ها لازم را انجام داده است و اگر زمینه و بستر فراهم باشد نسبت به واگذاری توپ و راکت و تامین مربی، اقدام خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.