به گزارش ایرنا، محمدرضا دوست‌ محمدی روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهر زنجان برگزار شد، افزود: مشارکت مردم نیز در رشد و شکوفایی ورزش های همگانی نقشی مهم دارد.
وی استقبال مردم از همایش پیاده روی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: همایش پیاده روی که در استان‌ های مختلف کشور برگزار می شود نشان دهنده آن است که مردم استقبال خوبی از این برنامه ورزشی دارند.
دوست محمدی افزود: پیاده روی به عنوان ورزشی ساده و مفید در ارتقای سلامت افراد و ایجاد نشاط و شادابی جامعه نقش موثر دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزش بهترین وسیله برای جلوگیری و مقابله با بیماری‌ ها است و در سلامت مردم و جامعه نیز بسیار تاثیرگذار است.
علی خلیلی با اظهار امیدواری اینکه ورزش های همگانی در بین عموم مردم نهادینه شود، افزود: این همایش به همت این اداره کل و همکاری نهادها و ارگان های مختلف زنجان برگزار می شود و مردم نیز استقبال خوبی را می کنند.
وی به درخشش ورزشکاران زنجانی اعزامی به رقابت های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان در بازی های آسیایی با 17 ورزشکار شرکت کرده بود که حاصل آن کسب چهار نشان بود و در مسابقات پاراآسیایی نیز با اعزام 15 ورزشکار موفق به کسب هشت نشان شدند.
به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات آسیایی 17 ورزشکار و چهار مربی و در پاراآسیایی نیز 15 ورزشکار با پنج مربی از زنجان حضور داشتند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
ورزشکاران اعزامی زنجان در این دوره از بازیهای آسیایی و پارآسیایی در مجموع سه نشان طلا، یک مدال نقره و هشت برنز به دست آوردند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.