به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: اقدامات خوبی در حوزه صنعت و سرمایه گذاری در استان انجام شده است که از این لحاظ ظرفیت بسیار خوبی در جذب سرمایه گذاران و ایجاد انگیزه برای آنها وجود دارد.
وی یادآوری کرد: حمایت از حوزه صنعت استان زنجان در حقیقت کمک به توسعه اقتصادی، اشتغال و کاهش ارتکاب بزه است اگر بر تقویت آن اهتمام شود جامعه از وجود بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلاتی که خسارت های زیادی دارد، مصون می ماند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه آمار قابل توجهی از بزهکاران ناشی از بیکاری افراد در جامعه وجود دارد، یادآوری کرد: ایجاد اشتغال هم زمینه کسب درآمد برای افراد می شود و از طرفی نیز رونق اقتصادی جامعه را ارتقا خواهد داد، لذا دستگاه قضایی با تمام قوا برای تحقق این مهم از حوزه صنعت، معدن و تجارت حمایت می کند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: در گذشته استان زنجان در حوزه صنعت، معدن و تجارت متضرر شده البته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت آن گام های خوبی در این زمینه برداشته شد که توجه و اهتمام بیشتر به این حوزه بعد از گذشت 40 سال امری ضروری به شمار می رود.
وی با تاکید بر اینکه هدف از استقرار و فعالیت برخی کارخانجات و صنایع در استان باید کسب منفعت به جای ایجاد مضرات باشد، اضافه کرد: برخی صنایع فعال در استان در شرایط فعلی نه تنها منفعتی ندارند بلکه مشکلاتی را در حوزه سلامت و زیست محیطی بوجود آورده اند که توجه مسئولان به آن باید جدی باشد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان، ایجاد بسترهای مناسب و امن برای سرمایه گذاری و توسعه استان را موضوعی مهم برشمرد و گفت: تمهیدات لازم برای جذب سرمایه گذار خارجی در استان باید از برنامه ها و رویکرد مسئولان باشد.
در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گزارشی از وضعیت بخش صنعت و معدن استان ارائه کرد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.