مهران زرگری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ناظرین هیات به صورت مستمر از باشگاه های این رشته ورزشی بازدید می کنند تا مشکلی برای ورزشکاران حادث نشود.
وی با بیان اینکه این هیات بر اساس دستورالعمل های ارایه شده از سوی مسئولان ذیربط به وظایف خود عمل می کند و کاری خارج از ضوابط انجام نمی دهد، اظهار داشت: هرچند هیات در پرداخت حق الزحمه به ناظرین با مشکل مالی روبرو است اما با این وجود در بازدید از باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام زنجان، کوتاهی نمی کند.
زرگری، هماهنگی دیگر متولیان ناظر بر باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با این هیات را ضرروی خواند و افزود: برای این کار لازم است ناظرین بر کار باشگاهها، به این هیات معرفی شوند تا مشکلی در بازرسی ها و بازدیدها بوجود نیاید.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، گفت: کار اصلی هیات نظارت بر تجهیزات فنی مورد استفاده در باشگاه ها و بکارگیری مربی کارت دار است که باشگاهداران نیز به آن پایبند هستند و مشکلی وجود ندارد.
زرگری خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید زیر نظر مربی کارت دار آموزش دیده و تمرین کنند و اگر باشگاهی فاقد مربی باشد به حتم با مدیر آن باشگاه برخورد قانونی صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح این استان فعال است که برخی از آنها به صورت شیفتی در 2 بخش بانوان و مردان فعالیت می کنند.
زرگری افزود: در زمان حاضر 10 هزار ورزشکار به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان فعالیت می کنند که هفت هزار نفر آنان مرد و مابقی نیز زن هستند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.