مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از بخشودگی جرایم دیرکرد واحدهای صنعتی استان زنجان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در بازدید از فاز توسعه شرکت پویا ریس ابهر با اعلام این خبر افزود: دستوالعمل سازمان صنایع کوچک مبنی بر بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی واحدهای صنعتی که در هفته دولت امسال ابلاغ شده بود تا پایان آبان ماه امسال تمدید شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل شرایطی برای بهره مندی از این بخشودگی در نظر گرفته شده است که واحدهای صنعتی در صورت دارا بودن یکی از شرایط اعلامی می توانند از این فرصت استفاده کنند.

احمدی افزود: بنابر این آن دسته از واحدهایی که دارای پروانه بهره‌برداری بوده یادر مرحله بهره برداری باشند؛ واحدهای دارای پایان کار و یا واحدهایی که در مرحله نصب ماشین آلات خط تولید هستند، می‌توانند شامل این بخشودگی شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: این شرکت راه اندازی واحدهای تعطیل و تکمیل زیرساخت ها در شهرک‌های صنعتی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و از سرمایه گذاری افراد در  در شهرک‌های صنعتی استقبال می کند.

گفتنی است مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ضمن بازدید از خط تولید شرکت پویاریس ابهر و همچنین فاز توسعه این شرکت (پویا بافت) در خصوص نحوه رفع مشکلات این واحد جلسه ای با مدیرعامل شرکت پویاریس برگزار و راه حل های مختلف در ابن باره مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.