سجاد صنعتی منفرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت اجرای طرح آمارگیری، بیش از 4هزار مسکن روستایی زنجان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
صنعتی منفرد از ساکنان روستاها، بخشداران و دهیاران خواست، برای تهیه آمار دقیق از مسکن روستایی با ماموران آمارگیری همکاری کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: با جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح با مشارکت روستاییان در این طرح، می توان در تهیه و اجرای طرح های جامع بهسازی مسکن، توسعه اصولی و پایدار روستاها و برنامه ریزی ها هدفمند و موثر عمل کرد.
صنعتی منفرد گفت: نقش اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی این موضوع و جذب حداکثری اهالی روستا در اجرای این طرح مهم است و می توان با تعامل بیشتر، گام های موثری در اجرای طرح در استان داشت.
به گزارش ایرنا، در زنجان، 91 هزار و 265 واحد مسکونی روستایی شناسایی و تا کنون 47 هزار و 109 واحد مسکونی روستایی برابر با 51 درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است.
طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی برای چهارمین بار در سطح استان اجرا می شود.
این طرح به سازماندهی مسکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی، همچنین بهبود وضعیت مسکن روستائیان کمک کرده و اجرای آن در کنار سایر طرح های عمرانی گام مهمی در این راستا به شمار می رود.
در این طرح اطلاعات و ویژگی های سکونتی و بهداشتی، امکانات عمومی و عمرانی، برنامه‌ریزی برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، همچنین برنامه ریزی برای توسعه و عمران مناطق روستایی جمع آوری و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
/6085/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.