غلامرضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: زنجان با 9 بدمینتون باز منتخب و یک مربی در این پیکارها که در دیواندره از توابع استان کردستان برگزار شد، حضور داشت.
وی اظهار داشت: مهدی انصاری در بخش انفرادی به نشان طلا رسید و در بخش 2 نفره نیز علی حسینخانی و مهدی انصاری به مقام دوم دست یافتند و فربد یاسمی و عرفان تاران نیز سوم شدند.
باقری افزود: بیش از 90 بدمینتون باز از 21 استان کشور در 2 بخش یک نفره و 2 نفره از 18 مهر، به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان که به عنوان مربی تیم زنجان در این رقابت ها حضور داشت گفت: مرحله نخست این مسابقات تیر امسال در استان مرکزی برگزار شد و مرحله سوم آن نیز دی امسال و به احتمال زیاد به میزبانی استان سمنان خواهد بود.
باقری، افزود: این 9 بدمینتون باز در رقابت های مرحله سوم نیز حضور خواهند یافت و طبق سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون، احتمال اینکه چند نفری هم به این نفرات شرکت کننده اضافه شود وجود دارد اما هیات بدمینتون استان هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است.
وی یادآور شد: زنجان در رقابت های بدمینتون مرحله نخست رنکینگ پسران جوان کشور نیز، توسط این بدمینتون بازان به همین عناوین دست یافته بود.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر ورزش بدمینتون در تمام شهرستان های استان زنجان فعال است و قریب 2 هزار ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان مشغول فعالیت هستند که 50 نفر از آنان به صورت حرفه ای بازی می کنند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.