مدیر درمان استان از افزایش تعداد ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: در نیمه نخست سالجاری 513 هزار و 392 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ، مدیریت درمان استان زنجان، علی  محمدی،  امروز با  بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری 513 هزار و 392 مورد مراجعه سرپایی  به دو بیمارستان و 4 درمانگاه سرپایی انجام شده است، اظهار کرد: ویزیت پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش شش درصدی مواجه شده است.

 وی با بیان اینکه در 6 ماهه اول سالجاری  5109  مورد عمل جراحی بزرگ و کوچک در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر انجام شده است گفت این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 5/13 درصدی داشته است .

این مقام مسئول تعداد بستری شدگان در دو مرکز بستری تامین اجتماعی در استان را 10533 نفر خواند و تصریح کرد:  5/7 درصد رشد بیماران بستری در نیمه نخست سالجاری به ثبت رسیده است.یکهزار و 814  نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین (ع)و امید ابهر بستری شده اند،تصریح کرد: بیش از4 هزارو 500 نفر از بستری شدگان تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.