هادی نصرتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سبد حمایتی با تصویب هیات مدیره در آینده نیز اعمال خواهد شد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان گفت: با توجه به وضعیت موجود و افزایش قیمت کالاهای مصرفی، در این بسته حمایتی به دانش آموزان ابتدایی چهار میلیون و 500 هزار ریال، دانش آموزان دوره متوسطه پنج میلیون ریال و دانشجویان مورد حمایت 6میلیون ریال اعطا شد.
نصرتی گفت: از این تعداد فرزندان زندانیان 260 نفر در دوره ابتدایی، 160 نفر در دوره متوسطه و 12 نفر نیز در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی تصریح کرد: همچنین تمام هزینه های زندانیان مشغول به تحصیل توسط این انجمن پرداخت و ماهانه 50 میلیون ریال نیز به زندانیان فاقد ملاقاتی به عنوان کمک هزینه پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: هم اکنون حدود 600 خانوار زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان زنجان قرار دارند، که قریب یک هزار و 300 نفر را شامل می شوند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان اظهار داشت: این انجمن هر 45 روز یکبار سبد غذایی مورد نیاز خانوارهای مددجویان را در قالب 14 کالای اساسی تامین می کند.
به گزارش ایرنا، تا کنون در سالجاری سه سبد کالا به حدود 500 خانواره نیازمند در استان زنجان اعطا شده است.
همچنین حداقل مبلغ هزینه سبد کالا به خانواده تک نفره یک میلیون ریال و حداکثر حدود چهار میلیون ریال برای خانواده های بالای پنج نفر است.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.