مهدی مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار زنجانی تنها نماینده بانوان ایران در ماده تفنگ بادی کلاس SH1 (اس اچ یک) با کسب 247 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
وی اظهار داشت: این نخستین تجربه این ورزشکار زن زنجانی در بازی های پاراآسیایی بود که با کسب نشان طلا توانست از 2 نماینده چین بالاتر و توانمندتر ظاهر شود.
به گزارش ایرنا، نماینده چین با 246.1 امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و دیگر ورزشکار چین نیز با 224.9 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: در سومین دوره بازی ‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا 13 ورزشکار زنجانی در رشته‌های بوچیا، تیراندازی، دوچرخه‌ سواری، دو و میدانی و بسکتبال با ویلچر حضور دارند.
مرادی افزود: سولماز بازرگان، پروین مقدم، ژیلا یوسفی و احمد اجاقلو در رشته دو و میدانی، فرشید استجلو در رشته بوچیا، مهدی محمدی در رشته دوچرخه سواری، رقیه شجاعی در رشته تیراندازی با تفنگ، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری، سحر حیدری، لیلا عباسی و احمد اجاقلو در رشته بسکتبال با ویلچر، ورزشکاران زنجانی اعزامی به این رقابت ها هستند.
وی با بیان اینکه 2 سرمربی، سه مربی و یک دستیار فنی از زنجان در این بازی های پاراآسیایی حضور دارند، افزود: فرهاد عصفوری به عنوان سرمربی دوچرخه سواری، آذر همایون پور سرمربی بسکتبال باویلچر، علیرضا مکوندی مربی دوچرخه سواری، ماهرخ مرادی مربی دو و میدانی و فرحنار قاسمی نیز به عنوان دستیار فنی بوچیا، هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.