مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ساعات پایانی سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان از رسانه‌های حاضر در نمایشگاه با اهدای لوحی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فاطمه کرباسی در آخرین روز سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان با حضور در تک تک غرفه‌ها از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری حاضر در این نمایشگاه با اهدای لوحی تقدیر کرد.

کرباسی با ابراز خرسندی از برگزاری سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان همزمان با نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور، برگزاری این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای آشنایی عموم و علاقمندان با فعالیت‌های این حوزه در استان زنجان عنوان کرد.

در لوح تقدیری که به امضای فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و یوسف ناصر رئیس خانه مطبوعات استان رسیده، حضور مطبوعات و خبرگزاری‌های حاضر در سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری ارج نهاده شده است.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و همزمان با نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان برگزار شده بود، شب گذشته 14 مهر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.