سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح های عمرانی انتظامی، شامل ساختمان های ستاد فرماندهی انتظامی، کلانتری 11 و راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان و ساختمان پلیس راهور و نظام وظیفه شهرستان خرمدره، است.
وی اظهار داشت: ستاد انتظامی با زیربنای یک هزار و 570 مترمربع در 2 طبقه و با 24 میلیارد ریال اعتبار، کلانتری 11 با زیربنای 770 مترمربع در سه طبقه و با 12 میلیارد ریال، راهور با زیربنا 695 مترمربع در سه طبقه و با 10 میلیارد ریال اعتبار و راهور و نظام وظیفه شهرستان خرمدره نیز با 515 مترمربع زیربنا و با 11 میلیارد ریال اعتبار، احداث شدند.
آزادی، با بیان اینکه این طرح ها از محل اعتبارات عمرانی نیروی انتظامی و خیرین امنیت ساز استان زنجان احداث شدند، افزود: چهار طرح عمرانی نیز با مساحت سه هزار و 900 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 65 تا 85 درصد در دست احداث است.
وی تصریح کرد: این طرح ها شامل ساختمان اداری یگان ویژه شهر زنجان، مرکز آموزش علمی و کاربردی و مجتمع آموزشی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان، کلانتری 11 شهرستان ایجرود و کانون بازنشستگان ناجا شهرستان ابهر، است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.