سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت ریزی معابر شهرک صنعتی سلطانیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج احمدی امروز با اعلام این خبر، با اشاره به کمبود قیر و عدم عرضه آن در روزهای اخیر گفت: عملیات زیرسازی خیابان های شهرک صنعتی سلطانیه در شهریور ماه امسال آماده شد ولی متاسفانه به دلیل مشکلات به وجود آمده در بازار و عدم عرضه قیر، عملیات آسفالت‌ریزی آن با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، هم اکنون این مشکل مرتفع و عملیات قیرپاشی و آسفالت‌ریزی معابر شهرک صنعتی سلطانیه در حال انجام است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اعلام اینکه برق مورد نیاز این شهرک تاکنون از طریق تقویت خط موجود 500 کیلووات تامین شده اظهار داشت: مقرر گردیده جهت تامین 4 مگاوات برق نیز احداث خط انتقال دومداره به طول 17 کیلومتر از پست 63 صائین قلعه اجرا شود که بخشی از لوازم آن نیز خریداری شده است. البته لازم به ذکر است که شبکه توزیع داخلی شهرک اجرا و به اتمام است.

احمدی در خصوص در خصوص تامین آب این شهرک نیز گفت: شبکه داخلی آبرسانی به شهرک به اتمام رسیده و بر اساس قرارداد با شرکت آب منطقه ای، 20 لیتر بر ثانیه آب برای شهرک مذکور خریداری شده که از این میزان، 5 لیتر بر ثانیه آن تامین و برای تامین مابقی نیز حفر چاه دیگری در حال انجام است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: تامین گاز این شهرک نیز از طریق ایستگاه حسین آباد تا ایستگاه TBS شهرک به طول 2 کیلومتر طراحی شده و اجرای شبکه داخلی نیز به طول 19 کیلومتر تا پایان سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است شهرک صنعتی سلطانیه در فاصله 35 کلیومتری از مرکز استان و در اراضی روستای حسین آباد شهرستان سلطانیه واقع گردیده و با 103 هکتار مساحت، هم اکنون آماده واگذاری به متقاضیان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.