غلامرضا باقری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رنکینگ قهرمانی دختران از 24 تا 27 مهر و رنکینگ مردان بزرگسال نیز از 1 تا 4 آبان امسال در آکادمی بین المللی بدمینتون، واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود بیش از 150 بدمینتون باز نخبه و برتر از استان های مختلف کشور در هر یک از این رقابت ها حاضر شوند.
باقری خاطرنشان کرد: این پیکارها در 2 بخش انفردی و دوبل برگزار می شود و استان ها نیز برای حضور در مسابقات زنجان بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون، (هر استان با چهار نفر در بخش انفرادی و 2 تیم 2 نفره در بخش دوبل)، نسبت به اعزام ورزشکار اقدام خواهند کرد.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات رنکینگ قهرمانی پسران جوان نیز از 17 تا 24 مهر در استان کردستان و بانوان بزرگسال نیز از یکم تا چهارم آبان امسال در سمنان برگزار خواهد شد و زنجان نیز با تیم کامل در این پیکارها حضور خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر ورزش بدمینتون در تمام شهرستان های استان زنجان فعال است و قریب 2 هزار ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان مشغول به فعالیت هستند که 50 نفر از آنان به صورت حرفه ای بازی می کنند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.