علی محمدی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال گذشته دفترچه بیمه در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی کشور حذف و بجای آن نسخه الکترونیکی جایگزین شده است.
وی اظهار کرد: با این اقدام، پرونده الکترونیکی برای مراجعه کنندگان تشکیل شده و با این اقدام ادامه درمان برای پزشک معالج بیش از گذشته تسهیل شده است.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس فاز دوم پروژه حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی تا پایان ماه جاری برای مجموعه پزشکان طرف قرارداد نیز اجرایی می شود.
وی ابراز کرد: با توجه به لزوم اجرایی شدن پروژه حذف دفترچه های درمانی و تعمیم سامانه نسخه الکترونیکی تا پایان سال جاری در تمامی مراکز درمانی طرف قرار داد سازمان، فاز دوم پروژه نیز حذف دفترچه درمانی مراکز طرف قرار داد سازمان با آموزش اولیه پزشکان طی هفته جاری آغاز می شود.
محمدی افزود: زنجان یکی از 9 استان کشور در فاز دوم طرح حذف دفترچه درمانی مراکز طرف قرار داد است و در این میان با توجه به اجرای موفق این طرح در مدت یک و نیم سال مقرر شده فاز دوم طرح ابتدا با آموزش اولیه پزشکان طرف قرار داد طی هفته جاری انجام گیرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: افتتاح فاز دوم طرح حذف دفترچه درمانی پزشکان طرف قرار داد این استان نیز 22 مهر جاری همزمان با هشت استان دیگر خواهد بود که این مهم توسط مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور و سایر معاونان تامین اجتماعی انجام می شود.
به گفته این مسئول، سمینار آموزشی ویژه پزشکان طرف قرار داد نیز با هدف آموزش سامانه نسخه الکترونیک و نحوه فرایند اجرای پروژه طی آخر هفته برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.