سرهنگ محمد علی عظیمی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه منجر به فوت، روز گذشته /6 مهر/در مسیر ارتباطی زنجان - خدابنده، اتفاق افتاد که کارشناسان پلیس راه پس از بررسی صحنه، علت آن را توجه نکردن به جلو، تشخیص دادند.
وی با بیان اینکه اغلب موتورسواران در وقوع تصادف ها، مقصر هستند، اظهار داشت: در 6 ماه نخست امسال، موتورسواران در 7 درصد از تصادف های رخ داده در مسیرهای ارتباطی استان زنجان، نقش داشتند که متاسفانه به رغم هشدارها و توصیه ها از گذاشتن کلاه ایمنی بر سر نیز خودداری می کنند.
وی اظهار داشت: بیشترین عامل مرگ موتورسواران نیز ضربه وارده به سر به دلیل نداشتن کلاه ایمنی می باشد و بیشتر نیز موتورسیکلت رانان کم سن و سال در معرض حوادث و خطر مرگ هستند.
عظیمی افزود: برخی از راکبین موتورسیکلت ها هنگام ورود به جاده اصلی به قوانین و مقررات رانندگی کم توجهی می کنند و این بی احتیاطی نیز منجر به وقوع تصادف و در نتیجه آسیب و مرگ می شود.
جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: حوالی ساعت یک ظهر روز جمعه نیز در مسیر ارتباطی زنجان - خدابنده، یک دستگاه خودروی سواری به علت انحراف به چپ راننده با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد و راکب موتورسیکلت را روانه بیمارستان کرد.
به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.