به گزارش ایرنا اسدالله دویش امیری روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران و مسئولان روابط عمومی و جمعی از اصجاب رسانه استان با بیان اینکه صداقت سرمایه بزرگی است و موجب سربلندی و سرافرازی انسان می شود، افزود: چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده اند، روابط عمومی ها باید با مردم صادقانه رفتار کنند و سخن بگویند.
وی تبلیغات دروغین علیه خاندان پیامبر اسلام را زمینه ساز حادثه عاشورا عنوان کرد و ادامه داد: تبلیغات مسموم دشمن علیه اهل بیت پیامبر اسلام از سوی دشمن کار را به جایی رساند که حتی کسانی که در کنار پیامبر و حضرت امیر المومنین(ع) بودند، باور نداشتند که امام حسین (ع) نوه پیامبر(ص) است.
درویش امیری اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی با 2 جنگ اقتصادی و رسانه ای مواجه است که جنگ فرهنگی و رسانه ای می تواند بیشتر از جنگ اقتصادی ضربه زننده باشد.
وی با بیان اینکه پمپاژ دروغ، تهمت و انتشار خبرهای کذب و آمارهای غلط می تواند هر ملت و دولتی را با مشکلات زیادی مواجه کند، افزود: جمهوری اسلامی در چند سال اخیر در عرصه ارتباطات بین المللی موفق عمل کرده است و این موضوع را دوست و دشمن قبول دارند که نظام توانست در برجام آمریکا را منزوی کند.
استاندار زنجان با بیان اینکه رسانه ها بخش عمده ای از افکار عمومی مردم و دولت ها را شکل می دهند، گفت: متاسفانه در داخل کشور به این نقش رسانه ها کم توجهی می شود در حالی که رسانه ها بخشی از قدرت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه محسوب می شوند.
درویش امیری به ضرورت پرهیز از انعکاس غلو آمیز اخبار تاکید کرد و افزود: بلوف زدن چه در مورد اخبار خوب و چه در مورد اخبار مشکلات مخاطره برانگیز است چرا که تعریف بیجا و نیز تکذیب بیجا و ناصحیح اخبار، درست نیست.
استاندار زنجان با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا قدرت رسانه ای به فساد کشیده نشود، تصریح کرد: اگر رسانه به فساد آلوده شود جامعه بیچاره می شود.
وی افزود: رفتار صاحبان رسانه هایی که از سلاح قدرت رسانه ای وارد معرکه تهمت، دروغ پردازی و سرکوب یک جریان و یک فرد می شوند، به شدت مذموم است؛ در حالی که ما مسلمان هستیم و باید بیش از دیگران اخلاق را رعایت کنیم.
درویش امیری به ظهور و گسترش رسانه ها و ابزارهای ارتباطی جدید اشاره کرد و افزود: باید با واقعیت های امروز جامعه به درستی کنار بیاییم.
به گزارش ایرنا، در این نشست از خدمات ادریس سالاری مدیرکل قبلی روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان تجلیل شد.
حسن مظفری ابتدای هفته جاری به عنوان مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان منصوب شد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.