سجاد صنعتی منفرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح برای چهارمین بار است که در سطح استان اجرا می شود.
صنعتی منفرد اظهار داشت: این طرح به سازماندهی مسکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی، همچنین بهبود وضعیت مسکن روستائیان کمک کرده و اجرای آن در کنار سایر طرح های عمرانی گام مهمی در این راستا به شمار می رود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: این طرح با همکاری سازمان آمار ایران انجام خواهد شد و زمان اجرای آن نیز از 21 مهر جاری آغاز شده و به مدت یک ماه در سطح استان ادامه خواهد داشت.
صنعتی منفرد با تبیین اهداف این طرح، خاطرنشان کرد: در این طرح اطلاعات و ویژگی های سکونتی و بهداشتی، امکانات عمومی و عمرانی، برنامه‌ریزی برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، همچنین برنامه ریزی برای توسعه و عمران مناطق روستایی جمع آوری و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار داشت: از مردم و ساکنان روستاهایی که طرح در آن اجرا خواهد شد انتظار داریم تا با مجریان طرح همراهی کنند و باعث تسهیل آمارگیری شوند.
به گزارش ایرنا، در سطح استان زنجان در مجموع بیش از 91 هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد.
یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد است، به طوری که از ابتدا تا پایان سال قبل، 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد احداث و به بهره برداری رسیده است.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.