استاندار زنجان ، گفت: دولت امسال 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات طرح رونق برای حمایت از تولید و اشتغال واحدهای تولیدی در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسد الله درویش امیری ، استاندار زنجان امروز در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، اظهار داشت: سهم استان زنجان از اعتبارات طرح رونق، 700 میلیارد تومان است که 2.3 درصد از کل اعتبارات این بخش را شامل می شود.

استاندار زنجان، ادامه داد: با توجه به وجود سایر منابع در استان برای حمایت از واحدهای تولیدی، از دستگاه های اجرایی معرفی کننده‌  واحدها برای دریافت تسهیلات طرح رونق می‌خواهم تا در معرفی واحدها، نهایت دقت و مساعدت را داشته باشند.

وی، با بیان اینکه شورای هماهنگی بانک های استان باید گزارش جامعی از میزان تسهیلات ارائه شده و بازپرداخت آن طی دو سال اخیر را ارائه دهند، افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید در شرایط کنونی کشور، حمایت از واحدهای تولیدیِ دارای مشکل می باشد و کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید نیز باید با توجه به این رویکرد دولت، در راستای رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف تلاش و تصمیم گیری می کنند.

همچنین استاندار زنجان ، تاکید کرد: احیای مجدد 29 واحد تولیدی تعطیل شده در استان زنجان در سال گذشته، حاصل نگرش و توجه دولت به حمایت از بخش های تولیدی است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.