رژه نیروهای مسلح زنجان صبح امروز ۳۱ شهریور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و با نمایش اقتدار نظامی نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمن علیه ایران از زمان پیروزی انقلاب آغاز شده است، گفت: این توطئه‌ها به شکل کودتا و جنگ‌های داخلی آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

امیر سرتیپ دوم علی مظهری به هشت سال جنگ تحمیلی بر علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: صدام با همراهی کشورهای دیگر حمله به ایران را از مرزهای زمینی و هوایی آغاز کرد.

وی با یادآوری اینکه دو لشگر از طرف ارتش و با همراهی سپاه برای مقابله با نیروهای عراق حرکت کردند و این مقاومت و ایستادگی موجب شد تا پیش بینی صدام برای تصرف تهران غلط از آب درآید.

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی با اشاره به اینکه شعار ما توانسته ایم موجب شده است تا بتوانیم در تجهیزات نظامی به اوج اقتدار دست پیدا کنیم، افزود: نیروهای مسلح در کشور در اوج آمادگی قرار دارند و به هر تهدیدی به شدت پاسخ می دهند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح که جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان استان زنجان حضور داشتند، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح زنجان و یگان‌های خودرویی و موتوری از مقابل جایگاه رژه رفتند و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.