سرهنگ جعفر کردلو، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس دستورالعمل های صادره، استفاده از وسیله پرنده، نیازمند داشتن مجوز است که در صورت بی توجهی با متخلفان برخورد قانونی شده و پرنده نیز ساقط خواهد شد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ممکن است پرواز این وسایل پرنده و فیلمبرداری از این طریق، مشکل امنیتی و در مواردی نیز مشکلات اجتماعی و روانی در جامعه و بین مردم ایجاد کند بنابراین بکارگیری آنها در مسیرهای دسته های عزاداری، ممنوع اعلام شد.
کردلو افزود: پرواز وسایل پرنده مجهز به دوربین فیلمبرداری بر روی مراکز حساس و حیاتی و همچنین بر فراز دستجات عزاداری، می تواند مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد.
وی تصریح کرد: تا این لحظه به غیر از صدا و سیما به منظور فیلمبرداری از دسته حسینیه اعظم زنجان، هیچ مجوز دیگری صادر برای استفاده از کوادکوپتر و هلی شات، داده نشده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: پلیس این استان از تمام ظرفیت خود برای نظم و امنیت دسته های عزاداری ها به ویژه دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، استفاده خواهد کرد.
کردلو افزود: تمهیدات امنیتی، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی از سوی پلیس این استان برای هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن دسته ها و مراسم های عزاداری اندیشیده شده است.
وی از رانندگان نیز خواست از پارک کردن وسایط نقلیه دراختیار در مسیرهای حرکت دسته های عزاداری به جد خودداری کنند تا عزاداران بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری، عزاداری کنند و از فیوضات این ماه عزیز بهره مند شوند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.