سردار جهانبخش کرمی، روز دوشنبه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار شد با تاکید براینکه سیاه نمایی و تخریب یکی از برنامه های مهم دشمنان در مقابله با انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف پلید خود، می خواهند یاس و ناامیدی در دل ملت ایران بنشانند که باید این فتنه را خنثی و بی اثر کرد و در این میان رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذار دارند.
وی به جنگ روانی دشمنان به منظور ایجاد شکاف و تفرقه در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت، رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که به همین دلیل امروز آنها وحدت جامعه را هدف قرار داده اند تا بلکه به اهداف شوم و نامشروع خود دست یابند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز فتنه گری ها و تحریم های ظالمانه دشمنان شدت بیشتری یافته و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، دشمن اصلی، انقلاب، نظام اسلامی ایران و همچنین دیگر ملت های مسلمان است.
سردار کرمی با بیان اینکه روحیه ملت ایران شکست ناپذیر است و هیچکس نمی تواند آن را شکست دهد، افزود: امروز مبارزه، ایستادگی، مقاومت و مجاهدت رزمندگان و ملت ایران در مقابل ابرقدرت ها و سلطه طلبان به الگویی بی بدیل در سطح جهان تبدیل شده که این شکستی تلخ و غیرقابل تحمل برای آنان می باشد و هجمه های سنگین نیز به همین دلیل است.
وی به رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم بعث عراق در بدو پیروزی انقلاب اسلامی، یک جنگ نیابتی را علیه ایران اسلامی آغاز کرد اما با مقاومت و ایستادگی رزمندگان و ملت ایران، مجبور به پذیرش شکست شد.
سردار کرمی، علت اصلی جنگ عراق با ایران را تقابل ابرقدرتها با انقلاب اسلامی، خواند و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار به میدان نبرد با انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، پای گذاشته بود اما عنایت خداوند سبحان، وجود رهبری در راس حکومت، وحدت همگانی و ولایتمداری و داشتن روحیه جهادی و عاشورایی رزمندگان و ملت ایران، موجب ناکامی آنان در رسیدن به اهداف پلید شد.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس، سراسر عزت، حماسه، ایثار و افتخار است و رزمندگان دلیر اسلام در طول این دوارن، حسین وار جنگیدند و شهید شدند و صحنه های فرهنگی و معنوی بسیار زیبا و کم نظیری را خلق کردند که باید برای نسل جوان و آینده به درستی تبیین شود.
سردار کرمی به برنامه های هفته دفاع مقدس در زنجان اشاره کرد و افزود: امسال در طول این ایام بیش از یک هزار و 500 برنامه در قالب 29 عنوان برنامه توسط سپاه و بسیج این استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: رژه نیروهای مسلح، همایش طلیه داران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، روایت شیدایی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار با ائمه جماعت، عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، انجام مسابقات فرهنگی و ورزشی، ازجمله این برنامه ها است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.