کامیار اسکندریون روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته اسکان برای اقامت شرکت کنندگان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) از سایر مناطق کشور در شهر زنجان تشکیل شد.
وی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در این کمیته 2 خوابگاه برای خانم ها و آقایان شرکت کننده در مراسم عزاداری که به لحاظ مالی توان پرداخت هزینه های اقامت را ندارند، از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان پیش بینی شده است.
به گفته وی، علاوه بر این مراکز، مهمانسراهای دستگاه های دولتی نیز برای همین منظور آماده پذیرش خانواده های شرکت کننده در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر کشور هستند.
عضو هیات رئیسه جامعه هتل داران کشور گفت: 15 هتل، هتل آپارتمان و 15 مهمانپذیر در سطح زنجان از روز دوشنبه جاری آماده پذیرایی عزاداران است.
به گفته اسکندریون، این تعداد مراکز بیان شده ظرفیت پذیرش حدود 2 هزار نفر را دارند.
وی خاطرنشان کرد: میمهانانی که از سراسر کشور وارد شهر زنجان می شوند برای دریافت نشانی مراکز اقامتی به کیوسک های اطلاع رسانی میراث فرهنگی مراجعه و بروشورهای مربوطه را دریافت کنند که حاوی شماره های تماس مورد نیاز نیز است.
عضو هیات رئیسه جامعه هتل داران کشور گفت: این کیوسک ها در همه بخش های ورودی شهر زنجان فعال است.

** مراکز اسکان آموزش پرورش نیز آماده پذیرش عزاداران است
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان نیز گفت: مراکز اقامتی این اداره کل ظرفیت پذیرش 80 خانوار با جمعیت 400 نفر را دارد.
فضایل خاتمی یادآوری کرد: عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) می توانند با مراجعه به هنرستان مطهری واقع در میدان هنرستان و یا ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان به مراکز اقامتی معرفی شوند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ مشکل و کمبودی به لحاظ پذیرش میهمانان شرکت کننده در مراسم عزاداری زنجان نداریم.
به گزارش ایرنا، اقامت کنندگان در هتل ها، هتل آپارتمان ها و میهمانپذیرهای این استان در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا مشاهده تخلف مورد را با شماره 09629 سامانه اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر برای بررسی موضوع اطلاع دهند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.