سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعه شب در جاده گاوازنگ شهر زنجان راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که زن و مرد جوان بودند به زیر خودروی سواری کشیده شده و فوت کردند.
وی اظهار داشت: راکب موتورسیکلت با مشاهده یک دستگاه خودروی سواری در حال سبقت، هول شده و کنترل وسیله نقلیه در اختیار را از دست داد و پس از برخورد با زمین به زیر این خودرو کشیده شد.
شیرمحمدی افزود: شنبه شب نیز راکب یک دستگاه موتورسیکلت کفی سنگین در شهرک گلشهر کاظیمه شهر زنجان با عابر پیاده برخورد کرد و حادثه تلخ و خونینی را رقم زد.
وی ادامه داد: این موتورسوار پس از برخورد با این عابر از محل متواری شده است که پلیس در پی شناسایی و دستگیری این راکب متخلف است.
شیرمحمدی تصریح کرد: بر اساس قانون و مقررات، موتورسیکلت های کفی، قاچاق محسوب می شوند و پلیس راهور در صورت مشاهده آنها را توقیف خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه فرار رانندگان از صحنه تصادف، جرم را سنگین تر می کند از مردم خواست در صورت داشتن اطلاعات در خصوص این موتورسیکلت سوار متخلف، مراتب را با پلیس درمیان بگذارند تا نسبت به دستگیری وی اقدام شود.
شیرمحمدی اظهار داشت: طرح برخورد با موتورسواران متخلف و قانون گریز در دستور کار قرار دارد چراکه موتورسیکلت سواران متخلف، آرامش و امنیت شهر به ویژه عابران پیاده را برهم می زنند.
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم بنابراین پلیس راهور برای امنیت و آرامش دانش آموزان و خانواده ها با موتورسیکلت سواران متخلف برخورد قاطع قانونی خواهد کرد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.