به گزارش ایرنا، علی محمدیان روز شنبه در دومین جلسه کارگروه پسماند شهرستان ابهر با اشاره به مشکلات حوزه پسماند، افزود: بسیاری از مصوبات جلسه ستاد پسماند با سایر دستگاه ها به ویژه کارگروه امنیت و سلامت غذایی مشترک هستند بنابراین نیاز به همکاری و تعامل بیشتر وجود دارد و انتظار داریم دستگاه ها راهکارهایی که توسط کارشناسان متخصص ارائه می شود را عملی کنند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از راهکارهای ارائه شده در زمینه مسئله منطقه حسین آباد مسکوت مانده است اظهار کرد‌: در جلسه های بسیاری به این موضوع رسیدگی و در برخی موارد راهکارهای مناسبی برای آن ارائه شده و لازم است مناسب ترین این راهکارها به مرحله اجرا برسد.
این مسئول با اشاره به موقعیت خاص و راهبردی منطقه ابهر، خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی های خاص ابهر متاسفانه رشد و توسعه آن با ظرفیت های آن متناسب نیست و این شهرستان شایستگی رشد و ترقی بیشتری دارد از این رو باید نگاه مسئولان فراتر رفته و در شان شهرستان باشد.
وی تاکید کرد: مدیریت در شرایط فعلی ایثارگری و فداکاری است و فردی که مسئولیتی پذیرفته با درنظر گرفتن تمام جوانب امور از جمله کمبود بودجه و سایر محدویت های منابع بوده بنابراین باید مدیران خود را وقف خدمتگزاری به مردم کنند و در دوره مدیریت خودشان اثرگذار باشند.
معاون فرماندار ابهر تصریح کرد: در موضوع محیط زیست در همه ادوار ضعیف عمل شده و معنای توسعه در آن تبیین و اجرا نشده که امروزه مشکلات زیست محیطی بسیاری به وجود آمده است و مدیر شهرستانی چاره ای جز مدیریت موقت آلودگی ندارد.
وی بیان کرد: مشکل فاضلاب باید ریشه ای حل شود که متاسفانه با ایجاد موانع بر سر راه سرمایه گذار این حوزه که به آب فاضلاب برای شرکت خود نیاز داشت، از سرمایه گذاری منصرف شد زیرا تصمیم گیری در موضوع فاضلاب در سطح مدیران استانی و کشوری است که این مصداق دیوان سالاری است که سرمایه گذاران را برای گرفتن مجوز خسته می کند.
محمدیان با تاکید بر کار کارشناسی شده در موضوع جلسات، تاکید کرد: مسئولان با استفاده از کارشناسان توانمند موضوعات را بررسی و رفع کنند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.