مدرسه ۱۸ کلاسه توفیق صبح امروز ۲۴ شهریور با حضور رئیس سازمان نوسازی و مدارس کشور در زنجان بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، استاندار زنجان در آیین بهره‌برداری مدرسه 18 کلاسه توفیق اظهار کرد: ما از اقدام مجمع خیرین مدرسه ساز و غلامحسین مطهری که برای دانش آموزان چند نسل مدرسه می سازند، قدردانی می‌کنیم.

اسدالله درویش‌امیری با یادآوری اینکه فرهنگ خیرات در ایران ریشه تاریخی دارد، گفت: مردم این دیار از آنچه در زندگی جمع‌آوری کرده‌اند به دلیل داشتن روحیه وقف و ایثار در راستای دفاع از انسانیت هزینه می‌کنند.

مقام عالی استان به فعالیت 360 موسسه  خیریه در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این مدارس فرزندان برومند این مرز و بوم را تربیت و دانشمندانی چون استاد ثبوتی، روزبه و مدیرانی همچون انصاری را به جامعه تحویل می‌دهند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان هم در سخنانی با اشاره به اینکه مدرسه توفیق سیزدهمین پروژه احداثی توسط این خیر است، خاطرنشان کرد: تعهدات خیرین  استان زنجان در چهارسال اخیر 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان بود که از این تعداد هفت پروژه تحویل و تعدادی پروژه‌های دیگر نیز دارای پیشرفت فیزیکی هستند.

جهانگیر صفری ادامه داد: سال گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار استانی و امسال هم 4 میلیارد تومان برای پروژه‌های مشارکتی دریافت شد.

رئیس اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از فعال شدن پروژه‌های مدرسه سازی  مدرسه دکتر شقاقی؛ دکتر صالحی صائین قلعه؛ کرد بچه ابهر؛ کانون فغفوری و مدرسه احمد کندی که سال‌ها راکد باقی مانده بود هم خبر داد.

آموزشگاه 18 کلاسه توفیق توسط خیر مدرسه‌ساز غلامحسین مطهری با زیربنای ۴ هزار و ۷۰۰ مترمربع با مساحت ۲ هزار و ۳۵۰ مترمربع و اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.