دکتر احمد یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه سال گذشته، بیمارستان تامین اجتماعی ابهر به لحاظ کمی و کیفی رشد مطلوبی داشته، بطوری که تجهیزات پزشکی آن نوسازی شده و در قالب هتلینگ ارتقا یافته است.
وی اظهار داشت: در این راستا و برای خدمات رسانی بهینه، نسبت به خرید تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله دستگاه رادیولوژی دیجیتال، دستگاه فیکو برای اعمال جراحی چشمی، دستگاه شیور برای اعمال جراحی های گوش و حلق و بینی و سینوزیت مزمن، ویدئو آندوسکوپی و دستگاه سنگ شکن اقدام شده است.
این مسئول ادامه داد: تمامی خدمات درمانی به بیماران بستری و سرپایی در بیمارستان امید ابهر برای بیمه شدگان اجباری بصورت رایگان انجام می شود و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
وی بیان کرد: فعالیت اصلی بیمارستان تامین اجتماعی ابهر در سه بخش، سرپایی، پاراکلینیکی و بستری است و در این راستا در کلینیک دیابت برای چهار هزار نفر بیمار، پرونده الکترونیکی تشکیل شده که بطور مستمر تحت نظر پزشک متخصص هستند.
یوسفی افزود: نبود سونوگرافی و رادیولوژیست از جمله مشکلات پیش روی بیمارستان تامین اجتماعی ابهر بوده که این کمبود در سطح کشور نیز وجود دارد که طی تفاهم نامه ای این مسئله تا حدودی برطرف شده است.
وی همچنین از ساخت کلینیک تخصصی در فضای باز بیمارستان امید خبر داد و گفت: طرح توسعه بیمارستان امید در سازمان تامین اجتماعی کشور به تصویب رسیده و درمانگاه تخصصی آن در زمینی به مساحت بیش از سه هزار مترمربع احداث خواهد شد.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امید ابهر خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه واحدهای پشتیبانی و کلینیک تخصصی واحدهای سرپایی به آن ساختمان منتقل می شوند که کلنگ زنی این طرح طی دهه مبارک فجر امسال انجام می شود.
به گزارش ایرنا، بیمارستان تامین اجتماعی امید ابهر فعالیت خود را از سال 83 با 50 تخت مصوب آغاز کرد که هم اکنون تعداد آنها به 77 تخت افزایش پیدا کرده و بیش از 40 پزشک اعم از متخصص و عمومی در آن به کار خدمات رسانی مشغول هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.