استاندار زنجان بر ضرورت توجه به پروژه های اقتصاد مقاومتی و نیمه تمام استان تاکید کرد و گفت: مسئولان از استراحت خود برای پیشبرد کار مردم کم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان در یازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه نوسانات در ارز، دلار و سکه موجب شده است تا همه اذهان به این سمت سوق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نباید تحت تاثیر فضای رکود اقتصادی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و پروژه های نیمه تمام به قوت خود باقی هستند.

مقام عالی استان با یادآوری اینکه کم‌تحرکی و بی‌تعهدی بخشی را به حساب ستاد اقتصاد مقاومتی می‌گذاریم، گفت: باید وزارتخانه ها برش استانی را برای برنامه های سال جاری اعلام می کردند اما اگر اعلام نشده است، برنامه ها تعطیل نمی شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه راه های زیادی برای بهانه تراشی و راه های زیادی برای عمل به تکالیف وجود دارد، افزود: دستگاه ها حداقل دنبال وظایف خود باشند.

درویش امیری از تلاش برای ادامه پروژه های نیمه تمام در استان خبر داد و گفت: لازم است تا دستگاه های گزارش های مربوط به اقتصاد مقاومتی را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی تسلیم کنند.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی که نباید منتظر دستورالعمل از مرکز بود، گفت: مسئولان در این برهه حساس باید از استراحت خود کم کرده و برای پیشبرد کار مردم و کشور بیشتر تلاش کنند.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه اسامی دستگاه‌هایی که در مسیر خدمت به مردم خلل ایجاد می‌کنند را رسانه‌ای خواهم کرد، گفت: امور استانی نباید تحت تاثیر فضای رکود اقتصادی قرار گیرد.

مقام عالی استان برضرورت تعیین تکلیف شبکه طرح سد گلابر تاکید کرد و افزود: به منظور حل مشکلات مطروحه در این زمینه جلسه ای در محل سد برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.