به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد فروزنده روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در ابهر، با گرامیداشت آغاز ماه محرم، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری جان فشانی جوانانی است که روزی برای حفظ این آب و خاک در جبهه حق علیه باطل از جان خود گذشتند.
وی ابراز کرد: با توجه به اینکه همه افراد جامعه مدیون خون شهدا هستند از این رو باید در حفظ آرمان شهدا و انتقال آن آرمان و اهداف به نسل آینده اهتمام داشته باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه برنامه های هفته دفاع مقدس، بیان کرد: تاثیرگذار بودن برنامه های هفته دفاع مقدس در انتقال آرمان های شهدا غیر قابل انکار است.
معاون فرماندار ابهر نیز افزود: کمترین کاری که می توان در حق شهدای گرانقدر این آب و خاک انجام داد، پاسداشت خون آن عزیزان و ارج نهادن به جان فشانی و ایثارگری آنان است.
علی محمدیان بیان کرد: با توجه به اینکه اقتدار کشور به دلیل رشادت‌های دوران دفاع مقدس است، از این رو توجه به هفته دفاع مقدس و بازنگری سرمایه های فرهنگی و اعتقادی آن در انتقال این فرهنگ به آیندگان تاثیرگذار است.
وی تاکید کرد: تمامی اداره های شهرستان با پیش بینی برنامه های محوری و تأثیر گذار و با حضور فعال، از اجرای برنامه های حجمی خودداری کنند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.