به گزارش ایرنا، شهرام طهماسبی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان افزود: در صورتی که قیمت ها افزایش یافته و در نرخ ها نوسان مشاهده می شود، به حتم شرایط موقتی در کشور است.
وی یادآورشد: لازمه عبور از این شرایط این است که هر شخصی در هر جایگاه و شغل و مقامی کار خود را به درستی و به شکل صحیح انجام دهد و به فکر منافع شخصی و موقت نباشد.
طهماسبی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم همه تلاش خود را طی پنج سال گذشته برای بهبود شرایط اقتصادی کشور به کار بسته است، اظهار داشت: تمام کارگزاران دولت، باید به گونه ای تلاش کنند که خدمات به شکل مطلوب و بهینه برای مردم ارائه شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: برای بهینه سازی ارائه خدمات در جامعه باید فرآیندها را اصلاح کرد و از امکانات و ابزارهای بهتری بهره گرفت.
وی خاطر نشان کرد: گاه چون نیاز مشتری یا ارباب رجوع به درستی ارزیابی نمی شود، پاسخ درستی هم به دست وی نمی رسد از همین رو باید تلاش کرد که در تمام بخش ها، پاسخی متناسب با مطالبه مردمی ارائه شود.
طهماسبی ادامه داد: در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی هم، این موضوع مد نظر قرار گرفت و دستگاه ها بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به افزایش شاخص های توسعه ای این استان طی پنج سال گذشته اشاره کرد و گفت: طول راه های روستایی آسفالت از 2 هزار و 579 کیلومتر در سال 92 به 2 هزار و 829 کیلومتر در پایان سال 96 رسیده است.
وی اضافه کرد: میزان درآمدهای عمومی استان زنجان از سه هزار و 618 میلیارد ریال در سال 92 به هشت هزار و 311 میلیارد ریال در پایان سال 96 رسیده است.
طهماسبی افزود: ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان در سال 92، 47.49 درصد بود که این رقم تا پایان سال 96 به 105 درصد رسید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: میزان درآمدهای مالیاتی این استان در سال 92 سه هزار و 59 میلیارد ریال بود که در سال 96 به هفت هزار و 911 میلیارد ریال رسید.
وی یادآورشد: در سال 92، یک هزار و 195 کارگاه اقتصادی فعال بود که این تعداد در پایان سال 96 به یک هزار و 392 مورد رسید.
طهماسبی اظهار داشت: در سال 92، تعداد گردشگران خارج وارد شده به استان زنجان یک هزار و 209 نفر بود که این رقم در سال 96، چهار هزار و 234 نفر ثبت شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: ارزش افزوده بخش جنگلداری و کشاورزی این این استان در سال92، 18 هزار و 491 میلیارد ریال می رسید که در سال 96 به 25 هزار و 450 میلیارد ریال رسید.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.