مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تعداد ۳ هزار و ۱۴۳ خانوار پشت نوبت بهزیستی از نیمه دوم سال‌جاری مستمری خود را در کنار حساب یارانه خود دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد محمدی امروز با اشاره به موضوع مستمری مددجویان بهزیستی اظهار کرد: دولت توجه ویژه‌ای به قشرهای آسیب‌پذیر جامعه دارد و با افزایش مستمری‌ها تلاش می کند مشکلات این قشر را تا حدود زیادی کاهش دهد.

محمدی افزایش 3.5 برابری مستمری مددجویان را اقدامی شایسته  و مثبت در جهت برطرف کردن نیازهای اولیه گروه های تحت پوشش عنوان کرد و افزود: تمامی مشکلات مددجویان به این شکل رفع نمی‌شود و نیازمند حمایت خیرین و آحاد جامعه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 4 هزار و 683 نفر مستمری بگیر توانبخشی و 2 هزار و 436 نفر مستمری بگیر اجتماعی می باشند خاطر نشان کرد: تعداد خانوارهای پشت نوبتی در حوزه اجتماعی 219 نفر ، حوزه توانبخشی 1 هزار و49 نفر و کمک هزینه امداد کودکان 157 نفر است.

محمدی با اشاره به اینکه پیش از این دریافتی یک نفره مددجویان بهزیستی 530 هزار ریال و میزان یارانه آنها 455 هزار ریال بود، گفت: از این پس با اضافه شدن حقوق یارانه، آنها 1 میلیون و 85 هزار ریال دریافتی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه حقوق خانواده های دو نفر پیش از این 610 هزار ریال بود اظهار کرد: در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه 2 میلیون و 155 هزار ریال مستمری دریافت می‌‎کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این دریافتی حقوق خانواده‌های سه نفر720 هزار ریال از سوی بهزیستی بود، خاطر نشان کرد:  از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه مبلغ 3 میلیون و 845 هزار ریال دریافتی خواهد داشت.

این مقام مسئول دریافتی خانواده‌های چهار نفره و بیشتر را از محل هدفمندی یارانه ها با اعمال این مهم مبلغ 4 میلیون و 165 هزار ریال عنوان کرد.

محمدی گفت: در حال حاضر 25 هزار و 78نفر در سامانه خدمات الکترونیکی بهزیستی استان زنجان ثبت گردیده است که از این تعداد 7 هزار و 83 نفر مستمری بگیر و مابقی از سایر خدمات و امکانات موردی بهره مند می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.