علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزینه درمان بیمه شدگانی که در موسسات درمانی غیر طرف قرارداد تحت درمان قرار گرفته و هزینه های درمان را، خود پرداخت می کنند، از ابتدای مهر امسال توسط کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی محاسبه، پذیرش و مورد رسیدگی و پرداخت قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: بر این اساس انعقاد قرارداد با کارگزاری ها انجام خواهد شد و نمایندگان هر کارگزاری طی سه مرحله آموزش های فنی لازم را فرا خواهند گرفت.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: طرح واگذاری فرایند پذیرش اسناد خسارات متفرقه در 17 استان کشور بصورت آزمایشی اجرا و با موفقیت به سرانجام رسیده که با توجه به برنامه ریزی ها، این طرح در13 استان کشور از جمله استان زنجان نیز اجرایی و عملیاتی می شود.
وی بیان کرد: بیمه شدگانی که تاکنون برای دریافت هزینه های درمانی خود به دفاتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی مراجعه می کردند، از اول مهر امسال به کارگزاری های رسمی استان مراجعه خواهند کرد.
این مسئول، تعداد پرونده های رسیدگی و پرداخت شده خسارات متفرقه در سال گذشته را بیش از یکهزار و 721 مورد اعلام کرد و گفت: مجموع هزینه های پرداخت شده بابت این خسارات در بخش سرپایی بالغ بر 223 میلیون تومان و در بخش بستری نیز 4 میلیارد تومان بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.