به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان کریم شعبانی شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه فرهنگیان زنجان، با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش برای دانشگاه فرهنگیان جایگاه خاصی در نظر گرفته شده است، افزود: برای تعلیم و آماده‌سازی حضور یک معلم در نظام آموزشی کشور، مهارت آموزی یک اصل مهم به شمار می آید و دانشگاه فرهنگیان در زمینه آموزش مهارت های شغلی به معلمین نقش موثری بر عهده دارد.
وی ادامه داد: تنها در دانشگاه فرهنگیان است که یک نیروی متخصص آموزشی تعلیم می یابد و به عنوان 'معلم' پرورش داده می شود لذا این مجموعه آموزشی باید طبق اهداف تعیین شده به کارش ادامه دهد.
شعبانی با تاکید بر اینکه باید از منش، تجارب و رفتار معلمان گذشته به عنوان الگو در نظام آموزشی استفاده شود، اظهار کرد: با پرورش نیروی ماهر، متعهد و متخصص، آینده آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت در کشور تأمین خواهد شد.
شعبانی در پایان با اشاره به موضوع انتخاب مدیران شایسته به ویژه در نظام آموزشی استان و کشور، افزود: با رعایت سلسله مراتب اداری باید در انتخاب افراد شایسته جهت تصدی پست های مدیریتی دقت کافی صورت گیرد.
در پایان این مراسم دکتر کمال اجاقلو به عنوان مدیر پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان معرفی و از خدمات چهار ساله دکتر الهام کاوندی تقدیر شد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.