به گزارش ایرنا، مسیح الله معصومی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار از پروژه های عمران شهری زنجان افزود: کسی نمی تواند اعتراف نکند که کار در سطح شهر گسترش یافته و همه نسبت به این موضوع اقرار می کنند.
وی یادآورشد: شهرداری بدون حاشیه فعالیت می کند و اگر سنگ اندازی هم شود از آن عبور می کنیم و اگر مانعی هم نباشد با سرعت بیشتری به پیش می رود.
معصومی اظهار داشت: از رسانه ها می خواهم که یکبار در کنار هم، همکلام باشیم تا انصاف به خرج دهند، عملکرد شهرداری ها را در وضعیت اقتصادی کنونی مشاهده و ارزیابی کنند.
شهردار زنجان گفت: نگاه مردم به مدیریت شهری تغییر و جایگاه شهرداری در میان آنان ارتقا پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی مردم مشاهده می کنند که کار انجام می شود، راغب تر هستند که با شهرداری همکاری کنند و عوارض خود را بپردازند.
معصومی ادامه داد: زمانی که شهردار جرات می کند برای پروژه های عمرانی تابلوی روز شمار بزند، چون باید طلسم طولانی شدن پروژه های عمرانی در شهر بشکند.
شهردار زنجان با بیان اینکه اکنون شبها فعالیت های عمرانی در پیاده راه خیابان امام بیشتر از روزها است، گفت: این موضوع باید در زنجان نهادینه شود که اگر این شهر زمستان های سرد و سختی دارد و فعالیت عمرانی دچار مشکل می شود، به جای آن در شب های 6 ماه نخست سال می توان فعالیت داشت.
وی اضافه کرد: بهره گرفتن از این ظرفیت و توان نیروهای بومی و به همراه دوستی و رفاقت کارها پیش می رود و در این مسیر هم شورای شهر همراهی قابل توجهی دارد.
معصومی افزود: مافرآیندهایی را برای کاهش هزینه های جاری و صرفه جویی در شهرداری و ایجاد راهکار انگیزشی در میان مردم به کار گرفته ایم.
شهردار زنجان گفت: سرمایه گذار، پیش از آنکه یک سرمایه گذار باشد، شهروند بوده و برای مشارکت در کنار شهرداری قرار گرفته است.
وی یادآورشد: پروژه های عمرانی شهرداری 2 دسته هستند، یک سری پروژه هایی که در مناطق و به شکل جاری اجرا می شود و گروه دیگر هم همچون پل گلشهر، طرح های شاخص شهر که در حوزه مدیریت مرکزی شهر دنبال می شوند.
معصومی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه پیاده راه از 28 تیر آغاز شد و اکنون از سه مرحله، 2 مرحله آن پیشرفت قابل توجهی دارد و روزهای پایانی را طی می کند.
شهردار زنجان گفت: 2 محور شمالی و جنوبی تا آغاز محرم به اتمام می رسد و عملیات اجرایی بخش میانی هم پس از برنامه های 13 روز نخست ادامه پیدا می کند.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.