سرهنگ حسین اصانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد دام قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون به دست آمد.
وی ارزش ریالی این تعداد گوسفند قاچاق را یک میلیارد و 130 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه سه متهم توسط عوامل نیروی انتظامی شهرستان سلطانیه، دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، از روزهای پایانی خرداد امسال تاکنون تعداد دام قاچاق کشف شده توسط پلیس این استان به رقم 584 راس رسید.
در این رابطه در مجموع 9 نفر از سوی پلیس زنجان به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
به گزارش ایرنا، در روز هشتم مرداد جاری 116 راس گوسفند قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط پلیس آگاهی این شهرستان خرمدره، کشف و ضبط شد و راننده نیز به عنوان متهم به مراجع قضایی معرفی شد.
در 23 مرداد جاری نیز 18 راس گاو قاچاق که از استان های غربی به مقصد شرق کشور بارگیری شده بود به مبلغ 970 میلیون ریال توسط عوامل نیروی انتظامی شهرستان سلطانیه کشف و در این رابطه نیز 2 نفر به عنوان مکتهم دستگیر شدند.
طی هفته نخست تیر امسال نیز، پلیس آگاهی این استان 147 راس دام سبک (گوسفند) قاچاق به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال را کشف کرد که در این رابطه راننده به عنوان متهم در دام قانون گرفتار آمد.
نهم تیر امسال ماموران آگاهی زنجان در آزاد راه زنجان - قزوین موفق به کشف و ضبط 109 راس گوسفند قاچاق به ارزش ریالی بیش از 700 میلیون ریال شدند و راننده نیز به عنوان متهم در دام پلیس افتاد.
روزهای پایانی خرداد امسال نیز، پلیس مبارزه با قاچاق شهرستان سلطانیه 50 راس دام سبک قاچاق (گوسفند) به ارزش حدود 600 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند و راننده کامیون نیز دستگیر شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.