به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان زنجان افزود: انتظار مردم و نظام از تمام مسئولان ارائه خدمات، رفاه، عمران و آبادانی در کشور است.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی طی 40 سال گذشته خدمات بسیار شایانی ارائه کرده است، شاخص ها را تایید کننده رشد و پیشرفت کشور اعلام کرد.
عسگری اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور، برخی افراد که گاه خود سهمی در گذشته مسئولیت هایی داشته اند، فرافکنی و مردم را از خدمات نظام مایوس می کنند.
وی یادآور شد: باید برای خروج از وضعیت کنونی وایجاد امید در جامعه و بهبود شرایط تلاش کرد و برای خدمت رسانی صادقانه با بیشترین توان به مردم دست به کار شد.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: زیر ساخت های بسیاری در کشور فراهم شده و بدون شک با عبور از این شرایط، جهش بزرگی در پیش روی نظام اسلامی قرار دارد.
وی ادامه داد: مردم ایران همواره ثابت کرده اند که همواره پشتیبان نظام و مسئولانی هستند که صادقانه تلاش می کنند و به دنبال مشارکت با آنان بوده اند.
عسگری اضافه کرد: در صورتی که صادقانه از مردم برای کمک دعوت شود، نه فقط صبوری به خرج می دهند که حتی پیشرو تر از مسئولان برای رفع مشکل وارد عرصه می شوند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: از همین رو، مسئولان هم باید با قوت تلاش کنند و از اقدامات انجام شده اطلاع رسانی قوی داشته باشند و هر چه را که موجب نارضایتی مردم می شوند مرتفع سازند.
وی با بیان اینکه مشکلات باید به اطلاع مردم برسد، تاکید کرد: مردم با مشاهده تلاش و پیگیری مسئولان حتی اگر به مطالبه خود هم نرسند، از دستگاه های اجرایی رضایت خواهند داشت.
عسگری بر لزوم توجه مدیران به رفتار و برخورد کارشناسان دستگاه های دولتی تاکید کرد و افزود: باید این دقت و توجه را داشت تا به دلایل مختلف، رفتار نا درست یک کارمند، موجب نارضایتی از عملکرد یک دستگاه نشود.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: دشمنان جنگ اقتصادی علیه ایران آغاز کرده اند و به تبع در چنین شرایطی نباید اجازه نفوذ برای ضربه زدن به انسجام جامعه را داد و منافذی که موجب نارضایتی می شود را باید شناسایی کرد.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.