مهدی ژاله چیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس طی پنج ماه امسال 97 هزار و 57 فقره کارت ملی هوشمند در این استان صادر شد که این تعداد در مدت مشابه پارسال 37 هزار و 996فقره بود که در مجموع 155 درصد رشد نشان می دهد.
وی اظهار داشت: تاکنون و از ابتدای اجرای طرح در سال 92، 591 هزار و 241 فقره کارت ملی هوشمند در این استان برای واجدین شرایط صادر شده که 71.4 درصد از کل مشمولان را شامل می شود.
این مسئول ادامه داد: طی ماه گذشته 6 هزار و 101 فقره کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در این استان صادر شد که این تعداد طی تیر امسال هشت هزار و 319 فقره بود.
وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد که ثبت نام کارت هوشمند ملی این استان طی ماههای گذشته و درمقایسه با اوایل سال به مراتب کاهش یافته و این مهم به عوامل متعددی باز می گردد.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: کاربردی نشدن کارت هوشمند ملی یکی از دلایل عمده استقبال نکردن مردم محسوب می شود و این در حالی است تمامی بسترهای لازم برای ثبت نام و فرآیندهای مربوط به آن در دفاتر پیشخوان با کمترین هزینه ای فراهم شده است.
وی تاکید کرد: هم استانی ها به این موضوع توجه داشته باشندکه هزینه های مربوط به ثبت نام کارت هوشمند ملی افزایش نیافته و حداکثر طی 2 ماه برای متقاضیان صادر می شود.
ژاله چیان خاطر نشان کرد: بر این اساس از جمعیت یک میلیون و 57 هزار نفری استان 828 هزار و 16 نفری واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی این استان هستند که کار طبق برنامه زمان بندی شده ای انجام می گیرد.
این مسئول، به هم استانی ها توصیه کرد با توجه به خلوت بودن ایستگاه های محل ثبت نام نسبت به این کار مهم مبادرت کرده تا طی مدت کوتاهی کارت هوشمند ملی انان صادر شود.
وی یادآوری کرد: این مراکز از صبح تا حداکثر ساعت 20 شب فعال بوده و آماده ارائه خدمات لازم به مراجعه کنندگان هستند.
به گزارش ایرنا، اداره کل ثبت احوال استان برای رفاه خاطر شهروندان ایستگاههای محل ثبت نام کارت ملی هوشمند شامل ادارات تابعه، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی را به 44 ایستگاه افزایش داده که آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.