مرتضی ممیزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 9 انبار در استان شناسایی و کالاهای احتکار شده توقیف شد، این انبارها در زنجان، ابهر، هیدج، ایجرود و خرمدره شناسایی و کالاهای احتکار شده کشف گردیده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: انواع لوازم خانگی از جمله ماشین ظرف و لباس شویی، همچنین یخچال، بیش از 60 هزار لیتر روغن موتور،10 تن برنج دولتی، 27 تن برنج ایرانی و خارجی از کالاهای کشف شده بودند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: تاکنون سه پرونده احتکار با ارزش ریالی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مختومه شده است.
وی گفت: جریمه نقدی برای سه پرونده احتکار نزدیم 2 میلیارد ریال بوده و سایر پرونده های تشکیل شده با قید فوریت در حال رسیدگی هستند.
به گزارش ایرنا، در خواست پلیس آگاهی استان و مسئولان تنظیم بازار استان از عموم مردم این است که در صورت اطلاع از محل احتکار کالا، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110، 124 یا با شماره تماس 2182516 پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند.
گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان با هماهنگی سایر ارگان ها همواره برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در حال نظارت هستند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.