به گزارش ایرنا، فاطمه کرباسی روز دوشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز زنجان به سفر وزیر و فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان در مرداد ماه امسال اشاره کرد و افزود: این سفر برنامه ای و کاری بود و در آن تلاش شد تا با پرهیز از ظاهر سازی، یک چهره واقعی از مجموعه فرهنگ استان به نمایش گذاشته شود.
وی اظهار داشت: براساس نتایج پیمایش ها و بررسی های انجام شده، استان زنجان از وضعیت مطلوب و غنی فرهنگی برخوردار و لازم است همگان قدر داشته های خود در این حوزه را بدانیم.
این مسئول به آرامش و شادی و نشاط مردم زنجان و تاریخ غنی فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری همچون جشنواره ملی آش ایرانی ناشی از وجود امنیت و آرامش در استان زنجان است.
وی به نشست خبری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر 2 روزه به زنجان در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: سعی بر این شد تا در این سفر علاوه بر مرکز استان، مسائل و دغدغه های اصحاب و فرهنگ و هنر شهرستان ها نیز به نحو مطلوبی به مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعکس شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با قدردانی از همراهی مدیریت عالی استان و دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جریان سفر 2 روزه دکتر صالحی به زنجان، گفت: این سفر در مجموع سفر مفیدی برای حوزه فرهنگ و هنر استان بود.
وی در پایان از تیم خبری ایرنا برای پوشش خبری مناسب سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، دکتر عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 و 26 مردادماه امسال به استان زنجان سفر کرد.
حضور در نشست مشترک شوراهای فرهنگ عمومی استان و شهرستان های تابعه، نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، از برنامه های عمده سفر 2 روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان بود.
در جریان سفر دکتر صالحی به استان زنجان تفاهمنامه ای به منظور توسعه زیرساخت ها و فعالیت های فرهنگی و هنری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری زنجان به امضا رسید.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.