مرتضی ترابی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های بسکتبال قهرمانی امیدهای کشور از روز سوم شهریور به میزبانی اهواز آغاز شد که تیم خوزستان عصر روز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی برابر تیم هرمزگان با نتیجه 72 بر 70 به برتری رسید و به بازی فینال راه یافت.
وی گفت: تیم منتخب خوزستان در کوارتر اول این دیدار با نتیجه 23 بر 14 به برتری رسید اما در کوارتر دوم بازی این تیم هرمزگان بود که گوی سبقت را به دست گرفت و با نتیجه 28 بر 14 به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: کوارتر سوم این بازی با نتیجه 21 بر 10 به سود تیم هرمزگان به پایان رسید؛ همچنین در کوارتر چهارم تیم منتخب خوزستان با حساب 24 بر هفت پیروز این میدان شد و به دیدار پایانی صعود کرد.
وی گفت: دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین دو تیم تهران و اصفهان برگزار شد که نماینده تهران با نتیجه 81 بر 72 به برتری رسید و راهی دیدار نهایی شد.
ترابی فر افزود: این مسابقات با حضور هفت تیم آذربایجان غربی، اصفهان و خوزستان، فارس، چهارمحال بختیاری، تهران و هرمزگان در 2 گروه سه و چهار تیمی برگزار می شود که تیم های خوزستان، تهران، هرمزگان و اصفهان به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کرده بودند.
وی ادامه داد: دیدار رده بندی این رقابت ها ساعت 16 روز سه شنبه بین دو تیم اصفهان و هرمزگان برگزار می شود؛ همچنین ساعت 18 همان روز دو تیم تهران و خوزستان بازی فینال را برگزار می کنند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.