مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سال گذشته قول تاسیس مدرسه تخصصی گلف ایران در شهرستان مسجدسلیمان را داده بودیم و با مشخص شدن مکان آن، ان‌شاءالله یک مجموعه خیلی بزرگ که اولین مرکز اختصاصی مینی گلف ایران است، ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در نمایشگاه هفته دولت، با اشاره به کمبود اعتبارات در ورزش، اظهارکرد: کمبود اعتبارات را نمی‌توان انکار کرد ولی امیدواریم بتوانیم چند پروژه ورزشی شاخص از جمله سروندی اندیمشک، جهان‌آرای خرمشهر و استخرهایی از جمله شادگان، سوسنگرد و آزادی و قدس اهواز را طی دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: باتوجه به همین کمبود اعتبارات برای کمک به هیات‌های استانی واقعا به مشکل برخورد کرده‌ایم ولی امیدوارم با کمک وزیر ورزش، استاندار و مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان بتوانیم، اعتباراتی را فراهم کنیم و در اختیار هیات‌ها بگذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تمام تلاش ما این است که امسال شرایط بهتری را برای آکادمی‌های فوتبال خوزستان فراهم کنیم، زیرا این موضوع با اهمیت است؛ همان‌طور که می‌دانید یونس دلفی بازیکن با توجه به توانایی‌هایی بسیاری که دارد به فوتبال شناخته شد و با انتقال این بازیکن به آیندهوون، مشکل مالی باشگاه استقلال خوزستان برای فصل پیش‌رو حل شد. کار باشگاه‌ها باید همین باشد و بازیکنان خوب را شناسایی و به باشگاه‌های خارجی خوب معرفی کنند تا از کنار آن بتوانند درآمدزایی هم داشته باشند.

وی بیان کرد: در مجموع حال ورزش خوزستان خوب است و باز هم تاکید می‌کنم که کمبودها وجود دارد و مسیری حرکتی به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم تداوم داشته باشد.

حیدری همچنین در پاسخ به این سوال که ورزشگاه فولاد آرنا چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید؟ گفت: قرار است این ورزشگاه بزودی با حضور رئیس جمهور یا جهانگیری معاون اول وی به افتتاح برسد، ضمن این‌که قرار است وزیر ورزش نیز مجددا نیز به خوزستان سفر داشته باشد.

وی در خصوص رفع مشکلات ورزشگاه غدیر نیز تاکید کرد: در حال رفع نواقص این ورزشگاه هستیم و بازسازی کامل آن آغاز شده است. مطمئنا از نیم‌فصل دوم چهره این ورزشگاه با گذشته متفاوت خواهد بود. همچنین فروش بلیت الکترونیکی از نیم‌فصل دوم برای ورزشگاه غدیر انجام می‌شود و هر هواداری بر سر صندلی مشخص شده خود خواهد نشست. در مجموع اتفاقات خوبی را در ورزشگاه غدیر شاهد خواهید بود. همچنین قرار است دو سه ایستگاه دوچرخه‌سواری بزودی در ورزشگاه‌های غدیر و تختی احداث شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌‌که امسال یکی از مهمترین هدف‌گذاری ما حمایت از بخش خصوصی است، تصریح کرد: یکی از کارهایی که قرار است انجام دهیم، احداث مجموعه سلامت در پارک‌های بانوان است، ضمن این‌که احتمالا هفته آینده نیز مجموعه ورزشی حجاب اهواز را که متعلق به بانوان است، تحویل خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان‌کرد: سال گذشته قول تاسیس مدرسه تخصصی گلف ایران در شهرستان مسجدسلیمان را داده بودیم و در نهایت مکان مربوط به این موضوع را از شرکت نفت گرفتیم. ان‌شاءالله یک مجموعه خیلی بزرگ که اولین مرکز اختصاصی مینی گلف ایران است، ساخته خواهد شد تا آموزش رده‌های سنی پایه در این مرکز انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.